Perjalanan Hidup Berdua

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

PENCINTA MAKANAN SEJATI

Tuesday, October 4, 2011

Lempeng Berisi

     Fhew! Solosai sudah kejer2 meng'import' gegambo dari memori kad ke external hard disk. Dah lamo boli even sebenarnyer yang neh dapat ganti rugi paseinyer yang asal tuh dah longgar port dier. *Citer tak besh.
     Asalnyer aku kunun2nyer nak watlah folder sesatu tapi memang tak terlayan dah. Banyak bebonar so pejam mata hentam masuk ajer semer dalam neh. Senang ati siket memori kad sudah kosong.
     Dah dok godek2 mender2 tuh semer, ternampaklah gegambau yang agak lama kan? Bole juger seketui dua buat modal hapdet. Korang tengokler date kat gegambau tuh so boleh tau baper lama gambau tuh terperap.
     Yang aku nak menunjuk share ngan korang neh, 1 desert yang dah glemer kat Jepun so dibawaknyer saper ntah ke Msia neh. Maybe ader antara korang yang dah rasa. Mendernyer biasa2 ajer dan bole dikatakan sebagai hasil inovasi sahaja bukan ciptaan or konsep terbaru. Kasi ubah siket ajer. Penah tengok mender neh?....

whoah! dah nak dekat setahun tuuhh...ehehehe. Ini cawangan 1Utama.

Neh dier punyo dummies.

     Secara ringkas, shimino neh lempeng yg diisi ngan pelbagai inti. Ader inti berkrim dan juga buah2an... Moh tengok lagikk..

   Korang pilih jeks nk inti yg mana. Aku lupa pilih yg mana.

     Reganyer mmg lebey siket. Yerler, franchise dari Jepun kan? Tapi, kenyang gaks pasal agak lebau juga lempengnyer. Aku share ngan Imran. Sesuai untuk blue 'sweet tooth' mcm aku neh.

No comments: