Perjalanan Hidup Berdua

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

PENCINTA MAKANAN SEJATI

Saturday, October 8, 2011

Kek Coklat

     Today aku 'bersiaran' bersama budak tecik bulat. Nama dier Iffah Zukrina. Ikutilah perbualan ala-ala santai kitorang.


I.Z : Mama, gambar neh amek masa bila?

Aku: Owh! Ini tahun lepas. Kawan2 mama wat saprais yang tak baper saprais pon pasal dah tau...ahahahah

I.Z: Kek coklat neh nampak besh ah, Mama. Beli kat ner neh?

Aku: Ntahler, dik. Mama rasa kat 'Cake Sense' kots tengok pada rupa dier. Naper? Adik terliur ker?

I.Z: Kecur gaks air liur Adik neh, Mama. Sure chedap kan?..hikhikhikhi..

Aku: Aiii, Dik! Ko tuh tumbuh gigi pom belum, dah terlioq nk makan macam2 yea? Tapi memang sedap keknyer.Leftover depa suh Mama n Abah wat balik. Pastuh takder orang nak mkn sampai jadi kering cam beskot plaks.

I.Z : Ha'ah laaaa, Mama. Adik lupo yang Adik neh tecik lagik. Minggu depan baru masuk 2 bulan....hihihiihih

Sambutan bday berkembau ngan kwn. Eja nama aku shalah. Tisskkkk!!!

CEKIAN!!



No comments: