Perjalanan Hidup Berdua

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

PENCINTA MAKANAN SEJATI

Sunday, August 22, 2010

Jenjalan@Pasar Ramadhan Seksyen 19, Shah Alam

     Ok, idea ngah banyak. Tadi g paso 19 plaks. Memula ingat dah takder tapi ruper2nyer ader kat blakang2 sket... dekat ngan kuarters KPM tuh; blakang hotel De Palma. Aku suker juger g paso Ramadhan 19 neh pasal makanannyer nampak bersih2 tapi yang tak syiokknyer byk pulaks alleycats dok buang2 najis kat dalam pasir tuh menerbitkan bau yang aku rasa nak semelih kucing tuh sekarang gaks. (penat weh ngarang ayat pjg2 neh..hmmppskhhhhh!!!)

     Aper yang dibeli? Meh2 tengok...

Ciri2 air soya yang besh dan ori; nampak pekat dan putih skali.



Inilah yang paling besh. Skewer Ayam. Harga pon berpatutan. Skewer Ayam dan daging=RM5.50. Kambing plaks rm10. Hub aku kata murah kalo nak banding tempat2 lain. Rasa pon besh. Tak cayerr?? G laa singgah.

     Mender2 lain aku malas nak bukak lagi pasal tak cukup tempat. Ado dalam plastik lagi neh. Ok, dah dekat buka. Jmpaaa laaagiiii.....

2 comments:

gnesop.com said...

cam best je skewer tu :)

akuzle said...

sop: mmg besh... kambing pon ado tau