Perjalanan Hidup Berdua

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

PENCINTA MAKANAN SEJATI

Sunday, August 22, 2010

Pasar Ramadhan@Padang Jawa, Shah Alam

     Tahun neh macam tahun2 yang lepas, 'bilangan' aktiviti2 kitorang ke pasar ramadhan bole dikira ngan jari kaki. Sedikit bebenau. Tapi takperler. Bersyukur ngan rejeki masa dan duit 2-3 hengget yang ado tuh. Alhamdulillah!!

     Tapikan.... dah beberapa kali dok ulang-alik paso neh, tak buleh2nyer nak shot gegambo makanan yang besh2 dan menggiurkan tuh. Pasai pa? Pasai....ehehehhe... akak neh pemalu tau. Al-maklumlaaa, paso tuh ker ramei beno orang. Takkan orang sebok2 'menyoping' kekuih ngan mknn tuh, aku pulaks dok sebok klik saner, klik sini kan? Awww....maalluuu!!! kununnyerlah!!

     Since 'restoran' aku neh dah berabuk bersawang, aku nak share skets gambo2 paso ramadhan neh.

Tgk neh. Gambo jarak jauh jeks. Signbod 'pelangi' tuh adalah kedai dobi. Tempat org ramei2 tuh mmg tmpt feberet aku beli kuih-muih Ramadhan and bekpes d hari biasa. Tp, dululaa masa aku dok sini.

Kalo tak silap gerai neh digelar 'Gerai Bawah Pokok'. 'Syurga' bebudak UITM.

Gerai akok Abe Kamaro tapi banyok jual air.


     Buat bebudak UITM Shah Alam dan alumninyer.... tak teringat ker 'syurga' makanan dan tempat umah sewa korang semer neh? hikhikhikhik

No comments: