Perjalanan Hidup Berdua

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

PENCINTA MAKANAN SEJATI

Monday, April 23, 2012

Pak Hailam Kopitiam, Carrefour Bukit Rimau, Shah Alam.

     Sesambil menunggu sang suami mengambil cermin mata beliau, aku teringin pula nak santap sup kacang merah. Dah lama tak makan. Moh kita ke Pak Hailam pasal aku kenal pencuci mulut neh kat sini. 
 Sebenarnya adalah bubur tapi jadi sup pasal tiada santan kan? Lebih sihat, 'chinese style'. Lupa plaks apa khasiatnya.

Pau ayam mil penuh.

 Kiri: barli suam dengan labu dan teh 3 lapisan yang tak baper nak jadi walaupun sebelum di'kacau' Imran.

'Supper' macam neh ajer pon dah dekat RM25. Nak datang lagi ker untuk pakai diskaun tuh?

     Rega kat sini memang lebey siket. Tapi kalau mi dan laksa tuh, depa bagi 'portion' besar. Sotong kangkung plaks aku terperanjat tengok rm8.++ sepinggan. Kalau kat Pak Li, makanan neh semer tak sampai RM20 pon. Sekali-sekala nak makan sup kacang merah or kacang hijau neh, pejam mata ajer ler...hihihihih
 

1 comment:

abahomestay said...

Ada urusan di Shah Alam/Klang/USJ Subang Jaya i.e Summit USJ, Alam Sentral, Kota Kemuning, SACC Mall, I-City, Wet World, ADTEC, CIAST, WISMA GM, UITM, UNISEL, MSU, POLITEKNIK Shah Alam atau sebagainya. Tempahlah homestay kami yang berdekatan dengan harga murah & berpatutan (RM180/semalam) dan boleh layari INTERNET @ UNIFI percuma. Layari blog kami untuk info terkini di http://onlinebookinghomestay.blogspot.com

p/s: perkhidmatan sewa harian juga disediakan