Perjalanan Hidup Berdua

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

PENCINTA MAKANAN SEJATI

Thursday, March 31, 2011

Mengidam 'Gum Balls'


 Dapat plaks aku hapload gambau neh... Hish2...x paham...x paham...

     Memang kalau namanya mengidam tuh biasanya pelik2 kan? Tapi, so far, apa yang aku idamkan takler pelik sangat. Tapi kan, bila aku nak makan sesuatu tuh, payah sangat nak mendapeknyer even sebelum ini mender itu sangat senang dijumpai di mana2 pasar. Ngidam mender tak mahal kan? So mudahlah nak didapati...ehehehehehhe... Contohnyer; arituh aku nak makan ulam daun selom tuh, berputau2 hub aku cari kat pasar segau tapi tak dapek2. Last2 kener cari kat kedai makan biasa so sikit ajerlah mendapek. Alhamdulillah.... kempunan dah terubat.
      Ada plaks aku terasa nak ngunyah 'gum ball' yang besau neh. Saiz yang melenguhkan molotlaaa bila kunyah. Lama gaks mencari. Akhirnya, dimakbulkan Allah.Alhamdulillah! Nasib dapat bila g Tropicana CM arituh untuk movie screening 'World Invasion' so kener 'thank' kat Nuffnang gaks....ehehehheeheh
      Nasib mendernyer tak mahal sangat...antara mender yang aku mampu beli dekat Toys R Us... Dah lepas bayo....terus 'wallop' dalam molot... Memang lenguh aihhhh... 1 yang besh 'gum ball' neh ialah ianya lebih kenyal bila dah ilang segala manisnyer tuh. Senang nak buat belon.....ehehehhehe....Korang tak terliur?? Moh jadi macam kambing sesama...ehehehhe
  
 

No comments: